קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק צדפות לבביות

מרק צדפות לבביות
מרק צדפות לבביות יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 282 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם עלה דפנה, בצל, סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו מרק צדפות, מרק צדפות, ו דגים וצדפות (מתכונים דומים).

מרכיבים

1קטןשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4(יכול להיות או להרחיק)חמאה או 4 כפיות מרגרינה קשהחמאה או 4 כפיות מרגרינה קשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2קוביות עוףקוביות עוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם (כבד יותר טוב)קרם (כבד יותר טוב)2(חוֹרֶף)יין לבן יבש (או מיץ תפוחים)יין לבן יבש (או מיץ תפוחים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות0(יכול להיות או להרחיק)טימין קרקעטימין קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טריות (חתוכות לשניים או קטנות יותר) או צדפות קפואות 1/2 lb (חתוכות לשניים או קטנות יותר)צדפות טריות (חתוכות לשניים או קטנות יותר) או צדפות קפואות 1/2 lb (חתוכות לשניים או קטנות יותר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.