קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות4
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק צדפות קנדי שמנת

מרק צדפות קנדי שמנת
מתכון שמנת קנדה צדפות מרק יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה. יש מרק זה 143 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם בייקון, חלב, בצל וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מרק צדפות שמנת, מרק צדפות שמנת, ו מרק צדפות שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקאדה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.