קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קארי דלעת

מרק קארי דלעת
. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, דלעת, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את המרק הזה. נסו מרק קארי דלעת, מרק דלעת קארי אדום, ו מרק קארי עוף דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). מסדרים זרעי דלעת בשכבה אחת על תבנית אפייה. טוסט בתנור שחומם מראש במשך כ 10 דקות, או עד זרעים מתחילים חום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
זרעיםזרעים
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים בקמח ואבקת קארי עד חלקה. מבשלים, ערבוב, עד שהתערובת מתחילה לבעבע. בהדרגה לטאטא במרק, ומבשלים עד מעובה. מערבבים בדלעת וחצי וחצי. מתבלים ברוטב סויה, סוכר, מלח ופלפל. מביאים רק לרתיחה, ולאחר מכן להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
רוטב סויהרוטב סויה
דלעתדלעת
חמאהחמאה
פלפלפלפל
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
3
מקשטים עם זרעי דלעת קלויים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעת קלוייםזרעי דלעת קלויים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.