קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות24
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קוקוס-קארי עם שרימפס

מרק קוקוס-קארי עם שרימפס
מרק קוקוס-קארי עם שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 327 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 7 . מתכון זה מ Maven היומיום יש 15 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו עלי תרד לתינוקות, כורכום, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית נסו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), דלעת סקווש ומרק קארי קוקוס עם שרימפס ואטריות אורז, ו שרימפס קארי קוקוס עם אורז קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר מרק או תנור הולנדי 3/4 מלא מים ומביאים לרתיחה. בעוד מים הוא חימום, להכין את החומרים שלך. מרק זה לוקח רק דקות להרכיב; רוב העבודה היא בהכנה כדי לוודא שלא לדלג על החלק הזה!קוצצים שיני שום במעבד מזון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים שאלוט במעבד מזון.לאחר מכן, למקם בצל ירוק במעבד מזון. לבסוף, מניחים כוסברה במעבד. לתפוס 4 ramekins או מנות קטנות; מקום שמן קנולה ב one.In מנה 2, לשלב רוטב דגים ו sugar.In צלחת 3, לשלב להדביק קארי אדום, אבקת קארי, כורכום, הקרקע coriander.In מנה אחרונה, מניחים פתיתי פלפל אדום כתוש.לקצץ קצוות של אפונה שלג לחתוך לחצי.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים 1 סיד לתוך 8 טריזים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים סיד אחר לשניים. פתח מרק עוף וחלב קוקוס. כאשר המים מגיעים לרתיחה, טיפה שרימפס ומבשלים 3 עד 4 minutes.Do לא לנקז (אנחנו הולכים להשתמש באותו מים רותחים עבור אטריות אורז בעוד כמה דקות). השתמש בכפית מחוררת כדי להסיר שרימפס ממים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים שרימפס לתוך מסננת בכיור ולהפעיל מים קרים עליהם במשך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
תן למים לחזור לרתיחה ושחרר אטריות אורז. מערבבים כדי להפריד ולבשל על פי הוראות החבילה. כאשר נעשה זאת, לנקז לתוך מסננת ולשטוף עם מים קרים במשך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
לנקז ולהניח בצד. שימוש באותו סיר, שמן קנולה חום מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף שאלוט, שום, ותבלינים תערובת לסיר; לטגן 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים מרק לסיר, מאפשרים להגיע לרתיחה. הבא להוסיף חלב קוקוס; להפחית את החום לרתיחה, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים תערובת סוכר ורוטב דגים יחד עם בצל ירוק קצוץ. לבשל במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים תרד ואפונה שלג ומבשלים 1 דקה נוספת.לכבות חום, להוסיף שרימפס, אטריות אורז, כוסברה, פתיתי פלפל אדום כתוש. לסחוט במחצית סיד אחד. אם אתה אוהב את האוכל שלך קצת חריף או עם בעיטה, להוסיף 1/2 tablepsoon Sriracha או הרוטב האסייתי האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים עם פלחי לימון וליהנות!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה מפוררתגבינת פטה מפוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)רוטב דגים (אני אוהב מטבח תאילנדי)רוטב דגים (אני אוהב מטבח תאילנדי)4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרן (אני אוהב אורגני של סוחר ג'ו)מרק עוף דל נתרן (אני אוהב אורגני של סוחר ג'ו)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)box Annie chun ' s Pad Thai Noodles (אורז חום אם אתה יכול למצוא אותם)box Annie chun ' s Pad Thai Noodles (אורז חום אם אתה יכול למצוא אותם)2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומה (אני אוהב מטבח תאילנדי)משחת קארי אדומה (אני אוהב מטבח תאילנדי)0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, deveined ו shelled (זנב על אופציונלי)שרימפס, deveined ו shelled (זנב על אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג, גזוז לחתוך חצי לרוחבאפונה שלג, גזוז לחתוך חצי לרוחב1(חוֹרֶף)רוטב צ'ילי חריף Sriracha (אופציונלי)רוטב צ'ילי חריף Sriracha (אופציונלי)2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום