קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

מרק שרימפס חריף

מרק שרימפס חריף
מרק שרימפס חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם אבקת שרימפס מקסיקני, עגבניות, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו מרק שרימפס חריף, מולים ושרימפס במרק עגבניות חריף, ו שרימפס במרק זעפרן (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו את קונכיות השרימפס השמורות ומניות פירות הים לרתיחה בסיר גדול. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל, חשוף, 20 דקות, ערבוב ברפרוף את פני השטח מדי פעם. מסננים את המרק לתוך קערה גדולה, לחיצה על המוצקים עם החלק האחורי של כף לשחרר נוזל ככל האפשר. להחזיר את המרק לסיר ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
2
בינתיים, מחממים את שמן הזית במחבת כבדה על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיף את הגזר, סלרי ופלפל פעמון ומבשלים עד שהתרכך, כ -7 דקות. מערבבים את העגבניות ואת chiles דה arbol ומבשלים 5 דקות יותר. מערבבים את רסק העגבניות ואבקת שרימפס מיובש ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס מיובששרימפס מיובש
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
גזרגזר
סלריסלרי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עגבנייהעגבנייה
5
מוסיפים את הירקות המבושלים למרק. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, מכוסה, 1 שעה, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרקמרק
6
תוסיף את השרימפס. לכבות את החום ולתת לעמוד 3 דקות, או עד שרימפס מבושלים דרך.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
7
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
8
צילום: יונהי קים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו