קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מרק תפוחי אדמה פלפל קלוי

מרק תפוחי אדמה פלפל קלוי
מרק תפוחי אדמה פלפל קלוי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההזדקנות שלך. המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו מגיש 6 ומחירו 1.18 דולר למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן ובסך הכל 201 קלוריות. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם שמן קנולן, מלח, פלפלים קלויים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם ציון ספונקולרי של 34%, המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מתכון מרק תפוחי אדמה פלפל קלוי, מרק תפוחי אדמה פלפל אדום קלוי ומרק תפוחי אדמה פלפל אדום קלוי.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הבצל בשמן עד לריכוך. מערבבים פנימה את הפלפלים הקלויים, הצ'ילי, הכמון, המלח והכוסברה. מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות. מערבבים פנימה תפוחי אדמה ומרק; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10-15 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים. מערבבים פנימה כוסברה ומיץ לימון. מצננים מעט. בבלנדר מעבדים את גבינת השמנת וחצי מהמרק עד לקבלת מרקם חלק. מחזירים הכל למחבת ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "