קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

מתאבנים של קציצות עוף

מתאבנים של קציצות עוף
מתאבנים של קציצות עוף עשויים להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. אם יש לכם גזר, בצל, תיבול עופות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 49%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלסה-מתאבנים קציצה, מתאבנים קציצות איטלקיות (סיר איטי), ו מתאבנים קציצות איטלקיות (סיר איטי).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; מוסיפים את העוף ומערבבים היטב. מעצבים ל-3/4 אינץ'. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים קציצות על מתלה שצופה בתרסיס בישול בתבנית רדודה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 8-10 דקות או עד להשחמה קלה; מסננים.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.