קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

נאצ'וס עוף צלוי עם רוטב צ' ילי-גבינה ירוק

נאצ'וס עוף צלוי עם רוטב צ' ילי-גבינה ירוק
נאצ'וס עוף צלוי עם רוטב צ' ילי-גבינה ירוק יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 8. מנה אחת מכילה 1032 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. אם יש לכם עגבניות, מיץ ליים, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו נאצ'וס גבינה צ' ילי, נאצ'וס נקניקיות צ' ילי., ו עוף ברוטב צ'ילי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר מים לרתיחה; מוסיפים את הטומטילים, jalapenos, בצל, ושום. מבשלים במשך 10 עד 15 דקות, עד tomatillos הם רכים.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים להתקרר מעט, ואז לשים אותם בבלנדר.
3
מוסיפים את הכוסברה, מיץ לימון וכמון. מחית לכמה שניות להתמזג, ולאחר מכן לשפוך כ 1/4 כוס מים ולעבד מחית גס; טעם ועונה עם קמצוץ נדיב של מלח. אתה צריך בערך 2 כוסות של סלסה ורדה זה.
מרכיבים שתצטרך
4
הפוך roux על ידי התכת החמאה על חום בינוני-נמוך בסיר עבה תחתית. בדיוק כמו הקצף שוכך, מפזרים את הקמח, ערבוב כל הזמן עם כף עץ או להקציף כדי למנוע גושים. מבשלים 2 עד 3 דקות כדי להסיר את הטעם העמילני מן הקמח; לא מאפשרים לו חום. בהדרגה להקציף במניות עוף ומבשלים במשך 8 דקות כדי להתעבות. ברגע שיש לך בסיס טוב, לקפל 2 כוסות של גבינת ג ' ק מגורר; לערבב עד נמס לחלוטין לתוך רוטב. מערבבים את סלסה ורדה מוכן עד incorporated; להסיר את רוטב גבינת צ ' ילי ירוק מהחום.
מרכיבים שתצטרך
5
הפוך סלסה מהירה על ידי שילוב של עגבניות שרי, בצל, חלפיניו, כוסברה, מיץ ליים בקערה; העונה עם מלח ופלפל, זורק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי לבנות נאצ 'וס מדהים אלה: מחממים את התנור ל 350 מעלות F. לקבל מגש גדול מאוד תנור הוכחה ולכסות אותו עם כמה חופנים של שבבי טורטייה, בצע עם חלק של עוף מגורר, ציפוי של רוטב הגבינה, ומפזרים נחמד של ג' ק הגרוס הנותרים. הפוך 3 או 4 שכבות של נאצ ' וס, בהתאם לגודל של המגש.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים את הנאצ ' וס עד שהם כל חם ודביק, על 5 עד 10 דקות.
8
כף סלסה עגבניות מעל החלק העליון של הנאצ ' וס ומגישים עם שמנת חמוצה בצד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1פיינטעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף בטמפרטורת החדרציר עוף בטמפרטורת החדר2חופניםעלי כוסברה טריים, יד קרועהעלי כוסברה טריים, יד קרועה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שבבי טורטייה תירס מלוחיםשבבי טורטייה תירס מלוחים8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה וממרח אבוקדו, להגשהשמנת חמוצה וממרח אבוקדו, להגשה11 קילו קישואים,זרעי כמון קלוייםזרעי כמון קלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1קומץעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפותעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפות2שן שום, קלופיםשן שום, קלופים2בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ג'ק גרוסהגבינת ג'ק גרוסה1חלפיניו, קצוץחלפיניו, קצוץ2jalapenos, stemmedjalapenos, stemmed1ליים, מיץליים, מיץ2ליים, juicedליים, juiced8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קלופים ורבעיםבצל, קלופים ורבעים1קילוגרםעוף צלוי שלם, בשר קרוע דק, עור ועצמות שהושלכועוף צלוי שלם, בשר קרוע דק, עור ועצמות שהושלכו41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרtomatillos, קליפה ושטףtomatillos, קליפה ושטף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח(1/2 מקל) חמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.