קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

נקניק איטלקי אפוי וריגטוני

נקניק איטלקי אפוי וריגטוני
המתכון אפוי נקניק איטלקי Rigatoni יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 8 שעות ו-30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 748 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 56 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, טימין, נקניק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: אפוי Rigatoni עם נקניק איטלקי ופלפלים # PepperParty פלוס בגידה, ארוחת ערב: ריגטוני אפוי עם נקניק איטלקי וברוקולי רבה, ו ריגטוני עם גבינה ונקניק איטלקי.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.