קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות9
ציון בריאות5
מגזין

נקניק עוף ג'מבליה

נקניק עוף ג'מבליה
המתכון נקניק עוף ג'מבלאיין מוכן בערך 50 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן וללא חלב ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 9 מנות. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם תיבול קייג'ון, עגבניות משומרות, אורז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב אורז ארוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה לא כל כך אדיר. נסו עוף ונקניק ג'מבליה, עוף ונקניק ג'מבליה, ו עוף ונקניק ג'מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו נקניק ועוף בשמן למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים סלרי ובצל; מטגנים 6-8 דקות יותר או עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה את המרק, העגבניות, האורז, הטימין ותיבול הקאג ' ון.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
תן לעמוד במשך 5 דקות.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה להתאים עם אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. תערובת טרס גאודן או רוזאל אלברינו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת טרס גאודה או רוזאל אלברינו
תערובת טרס גאודה או רוזאל אלברינו
בצבע ירקרק-צהוב, ליין זה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה עגול עם רמזים למינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף שלה מדהים מבנה ואיזון חומציות.