קושימומחה
מוכן ב75 שעות
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

נשיכות סלמון שבע שכבות

נשיכות סלמון שבע שכבות
מתאים ל-48 מנות. מנה אחת מכילה 33 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זמן הכנת המתכון כ 75 שעות אם יש לכם מלח, מיץ לימון, לחם סנדוויץ ' סגלגל סגלגל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו 7 שכבת ביטי ביסים, שכבת סלמון מעושן, ו נגיסות סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד גבינת שמנת, גרידה, מיץ לימון, עירית, מלח ופלפל בקערה קטנה. מחסנית פרוסות לחם, ולאחר מכן לקצץ טופס 4 1/4-על ידי 3 1/4 אינץ ' מלבנים. סדר מלבנים בשכבה 1.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מורחים כל אחד עם 1 תערובת גבינה כף גדושה העליון עם שכבה דקה של סלמון מעושן (לחתוך כדי להתאים עם מזמרה מטבח). הפוך 1 שכבה יותר כל גבינה וסלמון, ולאחר מכן העליון עם גבינה נותרת. לקצץ קצוות כדי להפוך מלבנים אחידים ומקררים על מגש עד צמרות הם המשרד, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
חותכים מלבנים לתוך 8 (1 1/2 - על ידי 1-אינץ') חתיכות, ולאחר מכן העליון כל חתיכה עם 1/4 כפית מעוגלת roe.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.