קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

נשיקה טרופית

נשיקה טרופית
צריך ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר? נשיקה טרופית יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 245 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו מיץ אננס, חניתות אננס, דבש, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 3 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 46%. הציון הזה די טוב. נסו הנשיקה הראשונה עוגות, נשיקה של אנג'ל, ו נשיקה חמוציות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את כל המרכיבים, למעט חניתות אננס, בבלנדר. תערובת על גבוה עד חלקה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לכוסות, מקשטים בחניתות אננס ומגישים עם קש.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
שתיית קשיותשתיית קשיות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. עמק הנחל היבש של סברג 'יה ג' ינו זינפנדל עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
זינפנדל של ג 'ינו מייצג תערובת שדה מסורתית שסבי, ג' ינו, הכין בכל שנה. הבציר הזה מלא בפירות אדומים בשלים ושופעים. יש לו ליבה של דומדמניות אדומות מתוקות ותות עם גימור בהיר מה שהופך את זה להתאמה נהדרת למאכלים רבים. תערובת: 90% זינפנדל, 5% קריניאן, 5% פטיט סירה.