קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

נשיקות שקדים

נשיקות שקדים
נשיקות שקדים עשויות להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו מגיש 24 . מנה אחת מכילה 107 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם שקדים, קמח, חלבונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 32%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם נשיקות שוקולד, קוקוס ושקדים, נשיקות חמאת שקדים ללא גלוטן, ו נשיקות סמבוקה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
קוצצים שקדים ל -5 או 6 חתיכות כל אחד ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
3
מפרידים ביצים ומקציפים חלבונים עד שהם נוקשים. מקפלים פנימה סוכר חום, קמח ושקדים. מערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חלבוניםחלבונים
שקדיםשקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
4
זרוק על ידי כפיות על סדיני עוגיות ואופים כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרייר-ג ' ואט נויט בלאנש עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
פרייה-ג ' ואט נויט בלאנש
פרייה-ג ' ואט נויט בלאנש
הטעם המתוק יותר, בשילוב עם תחושת הפה המעוגלת והחלקה, מעניקים ליין, גוף מלא ועושר שהופך את פרייר-ג 'ו צ' סטדט נויט בלאנש לשמפניה המושלמת להעיר את החושים.פרייר-ג 'ו גידט נויט בלאנש הוא תערובת יוצאת דופן שאינה וינטג' של 20% שרדונה, 40% פינו נואר ו -40% פינו מיונייר, ממותק לפי הטעם במינון של 20 גרם/ליטר של סוכר קנים ליצירת סגנון חושני.