קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

נתחי חזיר ממולאים

נתחי חזיר ממולאים
נתחי חזיר ממולאים הם ללא גלוטן וקמאיות ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 487 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סטייקים בשר חזיר, מרווה, לימונים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו Fruitcake-נתחי חזיר ממולאים, בצל ירוק חזיר, ו נתחי חזיר חצופים.

הוראות

1
כדי להכין את החזיר, להניח מדליון על לוח. באמצעות קצה של סכין חדה, לעשות כיס עמוק בצד מבלי לחתוך את כל הדרך. לנענע את הסכין כך הכיס גדול יותר באמצע ממה שהוא בפתיחה. ממלאים כל כיס עם חתיכת גבינה ועלה מרווה. תשחיל מקל קוקטייל דרך הפתח כדי לסגור את הכיס, ולאחר מכן לחץ על עלה מרווה אחר על גבי כל מדליון. לסחוט על מיץ מאחד מחצאי הלימון. את המדליונים ניתן להכין יום קדימה ולשמור במקרר.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
ציוד שתשתמש בו
מקלות קוקטיילמקלות קוקטייל
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2
כדי לבשל, לחכות עד הגחלים הם אפר.
3
טפטוף מדליונים עם קצת שמן, החל בצד עלה מרווה, מדליונים ברביקיו עבור 4 דקות בכל צד, בישול אותם בקבוצות במידת הצורך. בעוד המדליונים מבשלים, ברביקיו חצאי הלימון, לחתוך בצד למטה, עד חרוך, עבור לסחוט מעל. עונה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לתליונים של בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Sur de Los Andes עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.