קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

סדינים תירס בגריל עם בצל ירוק ויניגרט

סדינים תירס בגריל עם בצל ירוק ויניגרט
צריך ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב ומנת צד צמחונית? סדינים תירס בגריל עם בצל ירוק ויניגרט יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 407 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם עירית, דבש, תירס אוזנייםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס בגריל עם בייקון, עגבניות וריניגרט בצל ירוק, סלט תפוחי אדמה בגריל עם בייקון-ויניגרט בצל ירוק, ו סלט תירס בגריל עם ויניגרט ליים על עוגות תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
לחמם את הגריל גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
הסר את התירס מהמים ולנער את המים העודפים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
תירסתירס
3
שים את התירס על הגריל, לסגור את המכסה, ואת הגריל, מפנה כל 5 דקות, עד הגרעינים מכרזים כאשר pieced עם סכין קילוף, על 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
סכיןסכין
4
בעוד התירס מתבשל, לטאטא יחד את החומץ, חרדל, דבש, עירית ומלח ופלפל, לפי הטעם, בקערה בינונית עד בשילוב. לאט לאט לטאטא בשמן עד emulsified. מוסיפים את הבצל הירוק ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
חרדלחרדל
חומץחומץ
עיריתעירית
דבשדבש
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
לעמוד זקוף התירס על גבעול קצה בזהירות לחתוך את הצדדים של קלח עם סכין שף חד, מנסה לשמור על התירס בסדינים. בזהירות להעביר את התירס מגש טפטוף עם ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
שפים סכיןשפים סכין