קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סונדי אגס חמים

סונדי אגס חמים
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, סונדי אגס חמים עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. מנה אחת מכילה 405 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -17 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 2. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם סוכר חום, אגסים, גלידת וניל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 18% . הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סונדי דובדבנים חמים , סונדי פאי אוכמניות חמים , וסוכריות בננות חמות וקג'טה .

הוראות

1
מערבבים בקערה את הסוכר החום, החמאה והשמנת.
מרכיבים שתצטרך
דגני אורז פריכים בטעם שוקולדדגני אורז פריכים בטעם שוקולד
1 1/2 כוסות זיגוג תותים ללא סוכר1 1/2 כוסות זיגוג תותים ללא סוכר
1 כוס בוטנים יבשים קלויים קצוצים במלח קלות1 כוס בוטנים יבשים קלויים קצוצים במלח קלות
ציוד שתשתמש בו
עוגיות חמאה או עיגולי חמאה קנויים בחנותעוגיות חמאה או עיגולי חמאה קנויים בחנות
2
מוסיפים את האגסים; לזרוק למעיל. כף לתוך 1-Qt משומן. צלחת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/
ציוד שתשתמש בו
זיגוג תותים ללא סוכרזיגוג תותים ללא סוכר
3
מכסים ואופים ב-425 מעלות למשך 10-15 דקות או עד שהאגסים רכים.
מרכיבים שתצטרך
כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/
ציוד שתשתמש בו
לתנור ההולנדילתנור ההולנדי
4
מגישים על גלידה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס ציפוי שוקולד מוכן1 כוס ציפוי שוקולד מוכן

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

סאנדיי עובד ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קריסטל ברוט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-299 דולר.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.