קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות13
מגזין

סופלה וניל

סופלה וניל
סופלה וניל הוא ... צמחוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 883 קלוריות. אם יש לכם סוכר מגורען, כפית תמצית vanillan, חלמונים ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בתמצית vanillan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת Vanillan כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סופלה וניל שעועית, סופלה שוקולד עם קרם וניל, ו סופלה גרנד מרנייה עם רוטב וניל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Cru Monplaisir בורדו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.