קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

סופלה תפוחי אדמה עם שלוש גבינות

סופלה תפוחי אדמה עם שלוש גבינות
סופלה תפוחי אדמה שלוש גבינה נטול גלוטן, הר העבודה. מתכון זה משמש 12. מנה אחת מכילה 123 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 132 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מלח, גבינת צ'דר, תפוחי אדמה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. עם כפית ציון 53%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סופלה תפוחי אדמה, סופל תפוחי אדמה, ו סופלה תפוחי אדמה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תפוחי האדמה, החלב, הגבינות, הבצל, המלח והפלפל. מקציפים חלמונים; מערבבים לתערובת תפוחי אדמה. בקערה קטנה מקציפים חלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים בעדינות לתערובת תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זנים של פטריותזנים של פטריות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
העברה ל-2 קו-טי. צלחת סופלה מצופה תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
3
אופים, לא מכוסים, בחום של 375 למשך 40-45 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.