קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

סוקוטש קרמי

סוקוטש קרמי
צריך מנות ראשונות ללא גלוטן? קרמי Succotash יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 102 קלוריות. אם יש לכם שעועית חמאה, במיה לחתוך, חלבוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: סוקוטש קרמי, סוקוטש קרמי, ו סוכות עוף מוקרם.

הוראות

1
בקערה בטוחה במיקרוגל, לשלב תירס, במיה ו 1 כף מים. כיסוי עם מגבות נייר לחותמיקרוגל על הגדרה גבוהה במשך 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר בינוני, מעל חום בינוני, לטאטא יחד חלב רוטב לבן לערבב. מביאים לרתיחה, מקציפים כל הזמן. להפחית את החום להתבשל ולהמשיך ערבוב במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום.
4
מוסיפים תירס מבושל במיה, שעועית חמאה ופימנטו קצוץ לרוטב לבן. חזור לחום בינוני וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.