קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

סטייק ברזל שטוח בגריל עם גרגירי פלפל

סטייק ברזל שטוח בגריל עם גרגירי פלפל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סטייק ברזל שטוח בגריל עם גרגירי פלפל. מתכון זה מכין 4 מנות עם 289 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 4 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם גרגרי פלפל, מלח, סטייקים מברזל שטוח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה, ושלם 30 דיאטה. עם כפית ציון 45%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: סטייק ברזל שטוח בגריל עם סלט עגבניות, סטייק ברזל שטוח בגריל עם רוטב צ'ימיצ' ורי, ו סטייק ברזל שטוח בלסמי ורוזמרין בגריל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו עמק נאפה רוברט מונדבי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים בטרורים שונים במובהק של עמק נאפה, כולל קרנרוס, קפיצת צבאים ו אוקוויל מחוזות. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, התכה מורחבת, יישון בחביות עץ אלון צרפתי ובקבוק ללא סינון, שיפרו את מורכבות היין. יין זה טעים עם מנות ראשונות וגבינות רבות. אחד מזיווגי האוכל האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריית בר ומלית אגוזים. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או ירך חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים עסיסיים של היין.