קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סטייק וביצים לעטוף

סטייק וביצים לעטוף
מתכון סטייק וביצים לעטוף יכול להתבצע בערך 20 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 18 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 361 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. לכו לחנות ואספו סטייק-אום, כמון, בצל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 45%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עטיפת סטייק תאילנדי, עטיפת סטייק מקסיקנית, ו סטייק וביצים עם רוסטי תפוחי אדמה ורוטב סטייק אסייתי.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגן אניילו 006 פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
בודגה אנילו 006 פינו נואר
בודגה אנילו 006 פינו נואר
צבע אודם חיוור אטרקטיבי. עם ניחוחות מקסימים של פירות אדומים כמו חמוציות ותות, יחד עם כמה רמזים של ורדים ומינרלים אדמתיים. טאנינים עגולים ומינרליות משופרת, עם מבנה וגימור יפהפיים.