קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

סטייק חצאית עם רוטב חרדל

סטייק חצאית עם רוטב חרדל
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ידידותית? סטייק חצאית עם רוטב חרדל יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 266 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, חרדל דיז'ון, סטייק חצאית קצוץ שומן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סטייק חצאית עם רוטב חרדל, סטייק חצאית קובני עם עגבניות Escabeche ורוטב סטייק מנגו, ו ארוחת ערב הלילה: סטייק חצאית עם רוטב סטייק תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנגב בשר עם מגבת לחה, ולאחר מכן לחתוך לרוחב 2 או 3 חתיכות שוות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
2
הכן ברביקיו לחום ישיר.
3
אם משתמשים בלוחות פחם, מכסים את האש בשכבה אחת, מוצקה של גחלים מוצתים; תן להם להישרף לחום הרצוי. הגדר גריל במקום למדוד חום.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
אם באמצעות ברביקיו גז, להפוך את כל המבערים למכסה גבוה וסגור במשך 10 דקות. התאם מבערים לחום הרצוי. הגדר גריל במקום למדוד חום.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
כאשר הגריל הוא בינוני חם (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמת הגריל רק 3 עד 4 שניות), להניח סטייק על ברביקיו. קוק, הופך לפי הצורך לחום באופן שווה, עד שהבשר ורוד במרכז החלק העבה ביותר( לחתוך לבדיקה), 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
בינתיים, במחבת רדודה (לפחות 9 ב. רחב) על גריל, לשלב חמאה, חרדל, ורמוט, ו ווסטרשייר; מערבבים מדי פעם עד חמאה נמסה, ולאחר מכן לדחוף לאזור קריר של גריל ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
ורמוטורמוט
חרדלחרדל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
7
להגדיר סטייק מבושל במחבת, פרוסה, ומערבבים מיצי בשר לרוטב. מחלקים גרגיר הנחלים בין צלחות, להניח בשר על זה, רוטב כפית על מנות.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.