קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות2
ציון בריאות27
מגזין

סטייק טונה צרוב Ahi

סטייק טונה צרוב Ahi
צריך ללא גלוטן, ומנה עיקרית pescatarian? סטייק טונה צרוב Ahi יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם מלח כשר, פלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . נסו סטייק טונה צרוב Ahi, סטייק טונה צרוב Ahi, ו סטייק טונה צרוב פלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים את סטייק הטונה עם מלח ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
סטייק טונהסטייק טונה
(צינור גדול)(צינור גדול)
2
ממיסים את החמאה בשמן זית במחבת על חום בינוני-גבוה. מבשלים את הגרגרים בתערובת עד שהם מתרככים ופופ, כ 5 דקות. מניחים בעדינות את הטונה המנוסה במחבת ומבשלים עד doneness הרצוי, 1 1/2 דקות לכל צד לנדיר.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

אהי טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.