קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

סטייק סלמון עם זיגוג כתום-בלסמי

סטייק סלמון עם זיגוג כתום-בלסמי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק סלמון עם זיגוג כתום-בלסמי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מיץ תפוזים להתרכז, שום, רוזמריןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ריכוז מיץ תפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. מתכונים דומים: סטייק סלמון עם זיגוג כתום-בלסמי, סטייק צלוי עם זיגוג בלסמי וגרמולטה כתומה, ו סטייק גבינת עיזים עם זיגוג בלסמי.

הוראות

1
מקום ראשון 7 מרכיבים בשקית פלסטיק sealable גדול. לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
הוסף סלמון להכניס למקרר 30 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
3
הסר סטייקים מן המרינדה לטפוח יבש עם מגבת נייר. מעיל גריל עם ספריי בישול וחום על גבוה. סטייקים גריל, פונה פעם באמצע, עד שכבר לא שקוף במרכז, על 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
עצמי
5
ראה ניתוח נתוני תזונה של מתכון זה "

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.