קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

סטייק צד

סטייק צד
סטייק פלנק הוא מנה עיקרית שמגישה 2. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ו-30 שלם כולל 183 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו מלח, בצל, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון 39%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סטייק צד, סטייק צד, ו פלנק סטייק פיתות.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים; מברישים על שני צידי הסטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; אטמו שקית והכניסו למקרר למשך 3 שעות לפחות.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מניחים סטייק על תבנית פטם. צולים 3-4 אינץ'. מהחום למשך 6-8 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת'). פורסים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת ברוילרמחבת ברוילר

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק פלנק. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אחוזת הפרחים סי וויו רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 67 דולר לבקבוק.
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
צבע אדום עמוק עם שפת לבנים. ניחוחות הם פרחוניים ופירות דומיננטיים המורכבים מפטל ודובדבן בינג עם עדיןרמזים לארז, פלפל אנגלי ואניס. כל אלמנט האשכול מספק חריפות על החיך עם מרקם חלק ורמזים למינרליות שמובילים לסיום מתמשך מונע חומצה.