קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סטייק צלע במרינדה עם שאלוט ופלפל

סטייק צלע במרינדה עם שאלוט ופלפל
סטייק צלע עם שאלוט ופלפל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 167 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לכם שאלוט, סטייק צלע, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייק צלע ברוטב בלסמי עם פלפל חריף, סטייק צלע במרינדה, ו סטייק ברוטב סויה.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בשקית פלסטיק zip העליון גדול; להוסיף 1/2 כפית פלפל וסטייק. חותם ומרינדה במקרר 8 שעות או לילה, מסתובב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2
הכן גריל או broiler.
3
הסר סטייק מן התיק; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים סטייק עם 1/2 כפית פלפל ומלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים סטייק על מתלה גריל או מחבת broiler מצופה ספריי בישול; לבשל 6 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים סטייק באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.