קושירגיל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סטייקי טונה עם רוטב גולמי עגבניות ובזיליקום

סטייקי טונה עם רוטב גולמי עגבניות ובזיליקום
מתכון זה מכין 4 מנות עם 196 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן האוכלרשת יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 14 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, עגבניות שזיפים, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. מתכונים דומים: סטייקי טונה בזיליקום-עגבניות, סטייקים דג חרב עם רוטב עגבניות בזיליקום, ו סטייקי טונה ברוטב עגבניות פיקנטי עם פירה.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל או גריל פנימי / חיצוני לגובה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
מטפטפים שמן זית כתית מעל סטייקי הטונה מורחים אותו ואז מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק טונהסטייק טונה
מורחיםמורחים
3
שלב בקערה עגבניות, בצל, פטרוזיליה ובזיליקום. השמלה עם שמן זית כתית מעולה, מספיק כדי לצפות את העגבניות באופן שווה, 2 עד 3 כפות. מתבלים את העגבניות במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
תנו לרוטב לכבוש לפחות 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
כאשר אתה מוכן לאכול, גריל סטייקים 2 דקות בכל צד עבור נדיר, 3 דקות בינוני ו 4 עבור אטום, כל הכבוד. מערבבים את הרוטב ואז מגישים כמויות ליברליות שלו על גבי הסטייקים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור הכרמים עמק נאפה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -34 דולר.
כרמי מוצא עמק נאפה מרלו
כרמי מוצא עמק נאפה מרלו
מרלו 2006 שלנו הוא לא ביישן, עם גוון נופך עמוק, כהה שלה ניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומצפים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, השרוך בתבליני סתיו,מסתיים עם זינג חמוציות תוססת. "זה יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק היינן טום רינאלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.