קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות63
מגזין

סטייקים איטלקיים

סטייקים איטלקיים
סטייקים קוביים איטליאנו נטול גלוטן, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 29 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 261 קלוריות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם סטייקים בקר, עגבניות שרי, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. הציון הזה נהדר. נסו סטייקים קוביים פרמיגיאנה, סטייקים עם קוביות פטריות, ו סטייקים ממולאים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הבזיליקום, אבקת השום והפלפל. במחבת גדולה הקפיצו את הקישואים, העגבניות, הבצל ותערובת התבלינים 1 כפית בשמן 1/2 כפית עד שהקישואים רכים פריכים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
הסר ושמור על חום.
3
מפזרים את תערובת התבלינים שנותרה על סטייקים קוביות. באותה מחבת מבשלים סטייקים בשמן שנותר על אש בינונית במשך 1-2 דקות מכל צד או עד שהם כבר לא ורודים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק קובייהסטייק קובייה
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
5
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אנט קברנה סוביניון מרלו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
קברנה סוביניון מרלו
קברנה סוביניון מרלו
צבע אודם מלא. דומדמניות שחורות מורכבות, ניחוח אוכמניות עם מגע של סגול ורמזים של פלפל אדום, וניל ועשבי תיבול. תחושת פה חלקה ועגולה; כרית הטאניק הרכה מפנה את מקומה לחיך טעים המשחרר ניחוחות נעימים של צלי דבש. החומציות המאוזנת תבטיח שיפור בבקבוק בחמש השנים הקרובות.