קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות91
מגזין

סטייקים טונה הדרים-ג'ינג'ר

סטייקים טונה הדרים-ג'ינג'ר
סטייקים טונה הדר-ג'ינג'ר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 55 גרם חלבון, 65 גרם שומן, ובסך הכל של 831 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, מתכון פסקטרי משמש 2 . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, מיץ לימון, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב שורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,זנגוויל עם קומפוט פירות כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 93%. הציון הזה אדיר. נסו סטייקי טונה בגריל עם רוטב הדרים-ג'ינג'ר, סטייקים טונה הדר, ו סטייקי טונה שומשום-הדרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים סטייקי טונה. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 2-4 שעות. מכסים ומכניסים למקרר למרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. גריל טונה, חשף, או לצלות 4 ב. מהחום במשך 5-7 דקות בכל צד עבור בינוני נדיר או עד ורוד מעט במרכז.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
מגישים עם מרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו סדרת הכינוי ן יאנגרן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
יאנגרה ן סדרת הכינוי מרלו
יאנגרה ן סדרת הכינוי מרלו
"צעיר ותוסס עכשיו, עם פרץ גדול של חומציות טרייה, אבל עם גושי פרי. מתפוצץ על החיך עם גלים של דובדבנים מתוקים, אוכמניות ושזיפים. טאנינים עבים ומפוארים. זה גיל אבל זה יהיה חבל לפספס את חיוניות הנעורים."- חובב ייןניחוחות עמוקים של שזיפים בשלים וגרגרי בר מובחנים ברמזים של אגוז מוסקט פיקנטי ביין היפה הזה. על החיך, יש שפע של פירות שחורים מתוקים, מרובד בעדינות עם תבלינים מורכבים אלון קלוי. עשיר ועסיסי, היין מסיים עם רושם אלגנטי של טאנינים רכים וטעם לאורך זמן.