קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות92
מגזין

סטייקים עם סלמון במרינדה עם קוסקוס

סטייקים עם סלמון במרינדה עם קוסקוס
סטייקים עם סלמון במרינדה עם קוסקוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 532 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכי לחנות וקחי פפריקה, ג'ינג'ר, קוסקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקוסקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס מנגו קוסקוס כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: סלמון במרינדה איטלקית עם קוסקוס - 8 נקודות, סטייק טונה טרי על מצע קוסקוס, ו סטייקים כבש עם ארבעה פלפלים וקוסקוס אגוזים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.