קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

סטייקים עם רוטב שמנת פטריות

סטייקים עם רוטב שמנת פטריות
סטייקים עם רוטב שמנת פטריות דורש בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. לכו לחנות ואספו פלפל, מטבל בצל, עירית ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, שלם 30 וקטוגני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 71%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: סטייקים עם רוטב פטריות, סטייקים עם רוטב פטריות עבור 2, ו סטייקים עם רוטב פטריות.

הוראות

1
מפזרים סטייקים עם מלח ופלפל. גריל סטייקים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מחום למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
במחבת גדולה הקפיצו פטריות ושום בשמן למשך 3 דקות. מערבבים פנימה את מטבל הבצל, השמנת, העירית והפלפל. מביאים לרתיחה עדינה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 2-3 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
מטבל בצלמטבל בצל
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים עם סטייקים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

ניתן לשלב סטייק עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אחוזת הפרחים סי וויו רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 67 דולר לבקבוק.
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
צבע אדום עמוק עם שפת לבנים. ניחוחות הם פרחוניים ופירות דומיננטיים המורכבים מפטל ודובדבן בינג עם עדיןרמזים לארז, פלפל אנגלי ואניס. כל אלמנט האשכול מספק חריפות על החיך עם מרקם חלק ורמזים למינרליות שמובילים לסיום מתמשך מונע חומצה.