קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות3
ציון בריאות55
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני
סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הרוטב שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 44 גרם חלבון, 47 גרם שומן, ובסך הכל של 726 קלוריות. מתאים ל-3 ומחירו 3 מנות.83 דולר למנה. אם יש לכם רוטב צדפות צמחוני, בצל, משחת קארי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 87%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סאטה סייטן עם רוטב בוטנים, צלעות ברביקיו צמחוניות מעושנות, ו קערת אטריות אודון צמחונית עם רוטב בוטנים פיקנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את הג ' ינג ' ר, השום ומשחת הקארי בקערה קטנה. שופכים לאט פנימה 1/4 כוס חלב קוקוס; מערבבים עד שהתערובת חלקה. מערבבים בעדינות את הסייטן, מצפים את הסייטן במרינדה. מכניסים למקרר למשך 30 דקות עד 1 שעה. ככל שתתנו לו להשרות זמן רב יותר, כך הטעם של הסייטן יהיה טעים יותר!
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
משחת קארימשחת קארי
מרינדהמרינדה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
SeitanSeitan
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד את יתרת חלב הקוקוס, חמאת הבוטנים, הסוכר, השמן הצמחי, התמרי, רוטב שום הצ ' ילי ורוטב הצדפות בקערה בינונית. אל תדאג אם הוא לא מעורבב לחלוטין: כשאתה מבשל אותו, החומרים השונים יתמזגו נפלא. הניחו רוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שום צ ' ילירוטב שום צ ' ילי
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שמן צמחישמן צמחי
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב צדפותרוטב צדפות
תמריתמרי
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מצפים קלות מחבת גדולה בתרסיס בישול; מוסיפים את הבצל הקצוץ; מבשלים על אש גבוהה במשך 3 עד 4 דקות, או עד שהבצל רך. מערבבים פנימה את הסייטן ומבשלים עד שהסייטן מחומם, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
SeitanSeitan
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את הרוטב ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
מערבבים פנימה את התרד והבצל הירוק; מבשלים 3 דקות, או עד שהרוטב מסמיך והתרד מבושל.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תרדתרד
רוטברוטב