קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלומי עם ענבים Mostarda וחיטה מלאה Gnocci פריטי

סלומי עם ענבים Mostarda וחיטה מלאה Gnocci פריטי
Salumi עם ענבים Mostardan ו חיטה מלאה Gnocci פריטי עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את הצד שלך צלחת מתכון תיבת. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 412 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קליפות של תפוזים 1, פלפל חריף, שמן זית, חופן מרכיבים אחרים הם כל מה שדרוש כדי לעשות את המתכון הזה כל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלומי עם Mostardan ענבים חיטה מלאה Gnocci פריטי, שומר-חזיר מעושן שום עם שומר Gremolatan ו ענבים Mostarda, ו חיטה מלאה ענבים אגוז בננה מאפינס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא את כל החומרים exceptmustard להתבשל בחום overmedium סיר גדול כבד, ערבוב עד הסוכר מתמוסס.מבשלים עד שהנוזלים מתעבים וגפנים הם רכים אבל רובם עדיין שלמים, stirringoften, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים פנימה mustard.DO קדימה: ניתן לעשות 1 שבוע קדימה.מגניב, כיסוי, וצינה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
1
מערבבים חלב חם וסוכר בקערה קטנה; מערבבים בשמרים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד untilmixture נראה ספוגי, על 6 דקות.
3
מערבבים 3/4 כוס קמח, מלח, ו cayennein קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים 7 כפות מים פושרים, 1 כפית שמן זית, ותערובת yeastmixture; מערבבים עד doughforms רך מעט דביק. מעיל עוד קערה גדולה עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים בצק והופכים למעיל. מכסה קערה עם לעטוף פלסטיק ומגבת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
6
בואו doughrise באזור חם ללא טיוטה עד כפול involume, על 1 שעה.
7
ללוש את הבצק על משטח העבודהשן, זורה קלות עם יותר קמח אםדביק מאוד. מחלקים בצק לשניים. צורה eachhalf לתוך 2 אינץ 'רחב 1/3 אינץ' עבה מלבן.מכסים בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
8
הגדר את מכונת הפסטה להגדרה הרחבה ביותר.הפעל 1 מלבן דרך המכונה 6 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
9
חותכים את הבצק במחצית לרוחב; להפוך machineto ליד הגדרה צרה יותר. המשך לרוץ דרך המכונה, התאמת הצרה הבאה אחרי כל 6 עובר, רצועת untileach הוא כ 4 אינץ 'רחב, 12 incheslong, ו 1/16 אינץ' עבה. חזור עם מלבן seconddough.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
10
חותכים כל stripcrosswise בצק לרצועות 1 אינץ ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
11
יוצקים שמן קנולה לתוך עומק saucepanto גדול של 1 אינץ'. לצרף עמוק fythermometer למחבת; שמן חום על mediumheat ל 350°f. בצק ומטגנים בקבוצות untilgolden ו פריך, על 2 דקות perbatch.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
העברת נייר מגבת-linedbaking גיליון.
13
מפזרים ניוקי חם עם גבינה. לעשות קדימה: ניתן לעשות 6 hoursahead.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
14
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר.לחמם מחדש ב 350°f תנור על 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
תארגן את סלומי על מגש.
2
שירות עם mostarda וניוקי.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה (לטיגון עמוק)שמן קנולה (לטיגון עמוק)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שמפניהחומץ שמפניה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמגוון פרוסות דקיקות של בשרים איטלקיים נרפאו (כגון סלמי, מורטדלה, פרושוטו, ספק, ו coppa)מגוון פרוסות דקיקות של בשרים איטלקיים נרפאו (כגון סלמי, מורטדלה, פרושוטו, ספק, ו coppa)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(חוֹרֶף)חם (105°f עד 115°F) חלב מלאחם (105°f עד 115°F) חלב מלא2(חוֹרֶף)לתיבול בשרלתיבול בשר11 קילו קישואים,שמן זית כתית מעולה ועוד עבור קערת ציפוישמן זית כתית מעולה ועוד עבור קערת ציפוי1רצועהקליפה של 1 כתום, הוסרו עם מקלף ירקותקליפה של 1 כתום, הוסרו עם מקלף ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת היטבגבינת פרמזן מגוררת היטב907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות נבעו ענבים אדומים ללא זרעים (אודותכוסות נבעו ענבים אדומים ללא זרעים (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש1(יכול להיות או להרחיק)(scant) מלח(scant) מלח1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7(חוֹרֶף)מים פושריםמים פושרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) קמח מחיטה מלאה(או יותר) קמח מחיטה מלאה