קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות40
מגזין

סלופיני סלמון עם אורזו שקדים

סלופיני סלמון עם אורזו שקדים
סלופיני סלמון עם אורזו שקדים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 561 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. אם יש לך שקדים, חמאה, צלפים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט סלמון אורזו, סלמון ואספרגוס אורזו, ו סלמון צלוי עם אורזו.

הוראות

1
לבשל 1/2 כוס orzo על פי הוראות החבילה; לנקז, הזמנת 1/2 כוס נוזלי. ממיסים 1 כפית חמאה במחבת לא דביקה על אש בינונית. בראון 2 כפות שקדים; להפריש. מתבלים סלמון עם מלח ופלפל. מוקפצים משני הצדדים עד לסיום. מחלקים אורזו וסלמון בין 2 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
( 23)( 23)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הוסף נוזל שמור למחבת עם 2 כפות מיץ ו 1 כפות צלפים. מביאים לרתיחה. מערבבים 3 כפיות חמאה ושקדים. כף מעל צלחות.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.