קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מגזין

סלט אבוקדו תות

סלט אבוקדו תות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר? סלט אבוקדו תות יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 589 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 49 גרם שומן כל אחד. זה מושלם עבור יום האם. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-658 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לכם סוכר, חומץ תפוחים, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 98%, שהוא מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט תות, אבוקדו וקייל עם ויניגרט תפוחים תות, סלט תרד אבוקדו תות עם ויניגרט תות, ו סלט תות ואבוקדו עם ויניגרט פרג תות.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים יחד את הסוכר, שמן הזית, הדבש, החומץ ומיץ הלימון. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
דבשדבש
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מניחים את ירקות הסלט בקערה יפה, ומעליהם אבוקדו פרוס ותותים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
תותיםתותים
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מזלפים רוטב על הכל ואז מפזרים אגוזי פקאן. מקררים עד 2 שעות לפני ההגשה, או מגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בית דה לה וילט שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
בית דה לה וילט שרדונה
בית דה לה וילט שרדונה
צבע זהוב יפה עם אף עדין של פרחים לבנים והדרים. יין לבן מרענן ומורכב עם פאי לימון, ניחוחות בננה ואגסים טריים ואחריו רמזים קלויים של פרלין, וניל וערמונים מסוכרים. מושלם מוגש בפני עצמו כאפריטיף או עם פירות ים, דגים בגריל וסלטים.תסיסה של 10 עד 12 יום עם אלון צרפתי ואמריקאי ואחריה התבגרות רכה של 6 חודשים על השקרים הטבעיים של היין. כמחצית מהתערובת הסופית משלימה תסיסה מלולקטית, המאפשרת לשמור על חומציות טבעית מסוימת. בקבוק מוקדם מאפשר ללכוד רעננות וטעמים ראשוניים.