קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אביב עם רוטב גבינת עיזים מוקרם

סלט אביב עם רוטב גבינת עיזים מוקרם
סלט האביב עם רוטב גבינת עיזים שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 999 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 80 גרם שומן. זה מושלם עבור אביב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פקאן, עלי טרגון, חלב-חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קטיפה אדומה כקינוח. נסו סלט ארוגולה עם אוכמניות ורוטב גבינת עיזים מוקרם, סלט גרגיר הנחלים עם אגסים ורוטב גבינת עיזים מוקרם, ו צרפתית בהבזק: סלט ירוק עם רוטב גבינת עיזים שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה לשלב את הפפריקה, כוסברה טחון, פלפל קאיין, מלח ופלפל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
פלפל קאייןפלפל קאיין
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בסיר קטן מעל חום בינוני מוסיפים את הסוכר ומבשלים עד שכל הסוכר נמס וחום בהיר בצבע. בזהירות להקציף את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
3
מוסיפים את תערובת התבלינים ומכבים את החום.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
4
מוסיפים את הפקאן ומערבבים עם מרית גומי עד שכל הפקאנים מצופים לחלוטין. ריסוס עם ספריי בישול nonstick אשר יסייע הפקאן להפריד. לאחר כל הפקאן מצופה להתברר על מגש גיליון משומן או מגש גיליון מצופה מחצלת סיליקון. לשבור את כל חתיכות שעשוי להיות תקוע יחד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
בואו מגניב 5 דקות לפני ההגשה עם הסלט.
6
בקערה בינונית לטאטא יחד גבינת עיזים וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
להקציף במרכיבים ההלבשה הנותרים עד בשילוב וחלק. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
מחממים את שמן הקנולה בסיר קטן מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את השאלוט ומטגנים עד פריכים וחומים בהירים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
10
הסר לצלחת מרופדת במגבת נייר כדי לנקז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
11
מוסיפים את הירוקים לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
טפטוף עם 3/4 של ההלבשה, העונה עם מלח ופלפל, לטעום, ולזרוק למעייל את הירוקים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירוקירוק
13
מעבירים את הסלט למגש ומקשטים בפקאנים מסוכרים, ענבים פרוסים וצדפות מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
פקאנים מסוכריםפקאנים מסוכרים
שאלותשאלות
ענביםענבים
14
טפטוף עם נשאר ההלבשה לשרת.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזי פקאן מסוכרים קצוציםאגוזי פקאן מסוכרים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טרגון טריים קצוציםעלי טרגון טריים קצוצים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים, בטמפרטורת החדרגבינת עיזים, בטמפרטורת החדר4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב גבינת עיזיםרוטב גבינת עיזים0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומים, פרוסים ב 1/2ענבים אדומים, פרוסים ב 1/21(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2שאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק2בצל צהוב בינוני, קצוץתערובת ירקות האביבתערובת ירקות האביב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס11 קילו קישואים,חומץ יין לבןחומץ יין לבן