קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סלט אורז בר עם חמוציות ופקאנים

סלט אורז בר עם חמוציות ופקאנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, כך לתת סלט אורז בר עם חמוציות ופקאנים לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 369 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. אם יש לכם אורז חום לערבב, בצל ירוק, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. - שזה לא ניתן לאילתור. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: סלט אורז בר עם חמוציות ופקאנים, סלט אורז בר עם חמוציות, משמשים ופקאנים, ו אורז בר וסלט קינואה עם פטריות, חמוציות ופקאנים.

הוראות

1
הפוך את האורז: להשתמש בכמות המים עבור האורז על פי הוראות על חבילת האורז. בדרך כלל אורז חום ישר הוא יחס 1:2 של אורז למים. אורז בר ישר הוא יחס של 1: 3 של אורז בר למים. לתערובת אורז בר חומה זו שקיבלתי מתא (אין חבילה) השתמשתי ביחס של 1 כוס אורז ל 2 1/3 כוסות מים.
מרכיבים שתצטרך
אורז חוםאורז חום
אורז בראורז בר
מיםמים
אורזאורז
2
להביא אורז, 1/2 כפית מלח, ומים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות ולבשל במשך 50 דקות. אל תערבבי. לא לחשוף.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
3
הסר מהתנור ולתת לשבת, מכוסה במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
4
ואז לחשוף, להתפתל עם מזלג, ולתת מגניב לטמפרטורת החדר כמעט.
5
מערבבים את האורז עם חמוציות מיובשות, פקאנים, בצל ירוק: בקערה מנה בינונית, מערבבים את האורז, חמוציות, פקאנים, ובצל ירוק יחד.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
בצל ירוקבצל ירוק
חמוציותחמוציות
פקאניםפקאנים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
הפוך את הרוטב: בצנצנת נפרדת, לערבב את מיץ לימון, שמן זית, קליפת תפוז, ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן זיתשמן זית
7
ממש לפני ההגשה, מערבבים רוטב עם תערובת האורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
8
מגישים חם, צונן, או טמפרטורת החדר.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.