קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות20
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אורזו עם פטריות במרינדה ואדממה

סלט אורזו עם פטריות במרינדה ואדממה
סלט Orzo עם פטריות במרינדה ו Edamame הוא חלב חינם מנה צדדית. מנה אחת מכילה 190 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלה דפנה, שמן זית, עלי טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט תרד אסייתי עם פטריות במרינדה, סלט חיטה מלאה עם כרישה ופטריות במרינדה, ו פטריות במרינדה, לבבות ארטישוק וסלט כרובית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים בסיר גדול; מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים 10 דקות. מערבבים פטריות, אדממה, ופלפל פעמון; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים תערובת פטריות בקערה גדולה; מגניב לטמפרטורת החדר. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
3
מוסיפים פסטה, וזורקים לשלב. מכסים ומקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורזו מבושל (על 1 כוס פסטה בצורת אורז לא מבושל)אורזו מבושל (על 1 כוס פסטה בצורת אורז לא מבושל)11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרי יבששרי יבש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפוא blanched shelled edamame( פולי סויה ירוק), מופשרקפוא blanched shelled edamame( פולי סויה ירוק), מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות לרבעים פטריות (אודותכוסות לרבעים פטריות (אודות3(חוֹרֶף)חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן