קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלט איטלקי עם טונה

סלט איטלקי עם טונה
המתכון השליך סלט איטלקי עם טונה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 15 דקות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 259 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. אם יש לך לבבות ארטישוק, סלט ירקות, עגבניות שזיפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. נסו סלט איטלקי מושלך, סלט איטלקי, ו סלט איטלקי מושלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק את כל החומרים למעט רוטב בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף רוטב רק לפני ההגשה; לערבב קלות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.