קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

סלט אננס תפוח

סלט אננס תפוח
סלט אננס תפוח מתכון יכול להתבצע בערך 30 דקות. מתכון זה מכין 16 מנות עם 112 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו פרג, מיץ לימון, ענבים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 27%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט עוף אננס-תפוח, סלט עוף ואננס בגריל עם רוטב אננס-סראנו, ו סלט עוף ואננס בגריל עם רוטב אננס-סראנו.

הוראות

1
מסננים מיץ אננס לסיר.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים מרגרינה ומיץ לימון; מבשלים על אש בינונית עד שהמרגרינה נמסה. בקערה קטנה שלבו עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתערובת מיץ. מביאים לרתיחה; מרתיחים ומערבבים במשך 2 דקות. מנמיכים את האש; הוסף ממתיק. מגניב לטמפרטורת החדר, כ -30 דקות. בקערה גדולה שלבו אננס, תפוחים, ענבים ופרג.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ממתיקממתיק
לשימור,לשימור,
ענביםענבים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים את ההלבשה; לזרוק כדי לכסות את המעיל ואת צמרמורת לפחות 1 שעה. רגע לפני ההגשה זורקים בעדינות אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את אחוזת ביאן נסידו שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.