קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלט וולדורף שעורה

סלט וולדורף שעורה
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לאוסף שלך, סלט שעורה וולדורף עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 346 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש סוכר, מיונז, אגוזי מלך ותפוחים טארט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט פירות קצפת (סלט וולדורף), סלט וולדורף, ו סלט וולדורף.

הוראות

1
מבשלים שעורה לפי הוראות החבילה; מסננים ושוטפים במים קרים. בקערת הגשה קטנה שלבו שעורה, תפוחים, אגוזי מלך, צימוקים, שמנת, מיונז וסוכר. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
לשימור,לשימור,
שעורהשעורה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gruener Veltliner

סלט וולדורף עובד ממש טוב עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.