קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סלט חסה כתום-בצל

סלט חסה כתום-בצל
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, סלט חסה כתום-בצל עשוי להיות נהדר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 140 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש מלח, שמן צמחי, פלפל וחומץ. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 56%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט חסה כתום, סלט חסה מלפפון כתום, ו סלט חסה, תפוז ופקאן.

הוראות

1
מסדרים חסה על שש צלחות סלט. למעלה עם תפוזים וטבעות בצל. בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מזלפים מעל סלטים; מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות מחזורים גלדיאטור שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
מחזורים גלדיאטור שרדונה
מחזורים גלדיאטור שרדונה
הארומטים באמת קופצים מהכוס. פפאיה, אפרסקים ואננס על האף עם רק רמז של אלון קלוי. נקטרינות ופירות אבן אחרים על החלק הקדמי. טעמים בשלים ועגולים של מיץ אפרסק ואננס. חומציות רכה ומרקם שופע עוטפים את הלשון לכיוון החלק האחורי של החיך.משתלב עם טעמים עשירים וקרמיים כמו צדפות בבור בלאן כתום. גם עוף אלפרדו, פטוצ ' יני פירות ים, או כל פסטה חנוקה ברוטב שמנת.