קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות98
מגזין

סלט טונה בגריל פסיפיק

סלט טונה בגריל פסיפיק
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלט טונה בגריל פסיפי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 294 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לכם אננס, שמן שומשום, ירקות סלט חתיכות בגודל ביס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סובין שיבולת שועל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שיבולת שועל בתוך צנצנת כקינוח. מתכונים דומים: סלט טונה בגריל פסיפיק, טונה מתובלת באוקיינוס השקט, ו הפסטו הפסיפי בגריל הליבוט.

הוראות

1
גז חום או גריל פחם. בקערה קטנה, לערבב את כל חומרי ההלבשה עם מקציף תיל; להזמין 2 כפות.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מקציףמקציף
קערהקערה
2
על כל שיפודי מתכת 2 (10 אינץ'), אננס חוט, משאיר שטח 1/4 אינץ ' בין כל חתיכה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ציוד שתשתמש בו
שיפודי מתכתשיפודי מתכת
3
מברשת 1 כף של רוטב שמור על אננס; מברשת שנותרה 1 כף שמורה רוטב על טונה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
טונהטונה
4
בזהירות לרסס מתלה גריל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
שים טונה על גריל. כיסוי גריל; לבשל על אש בינונית כ 10 דקות, מפנה פעם אחת והוספת אננס במשך 5 דקות האחרונות של צליה, עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג והוא מעט ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
בין 4 צלחות, לחלק ירקות סלט, עגבניות ובצל. מעל כל אחד עם אננס וטונה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
אננסאננס
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
טונהטונה
7
מפזרים מקלות שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
8
מגישים עם נשאר ההלבשה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.