קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

סלט טונה שמיר

סלט טונה שמיר
סלט טונה דליל יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, פשיטה וקטוגני שחיפשתם. , אתה מקבל מנה עיקרית המגישה 2. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -18 גרם חלבון , 23 גרם שומן , ובסך הכל 303 קלוריות . אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם מלח שום, בצל, עגבנייה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 66% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סלט טונה דלוח , סלט טונה משומר מורכב וטונה פלפלית עם סלט תפוחי אדמה .

הוראות

1
בקערה קטנה, טורפים את שמונת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה טונה ובצל.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים על תרד.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
3
מקשטים בפרוסות עגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, מרלו ויין רוזה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, יין זה מציג ניחוחות אדומים של דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף והחיך. בנוסף, מוצאים מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, תבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא בעל מרקם אלגנטי עם טאנינים משולבים בצורה חלקה, משיי ומלוטשים. חבר אותו עם סלמון, אהי, בשר עגל, חזיר, עופות (תחשוב על ברווז), בקר למנות צמחוניות דשנות.