קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

סלט טורקיה על לחם חיטה

סלט טורקיה על לחם חיטה
סלט טורקיה על לחם חיטה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 19 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 414 קלוריות. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 13 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם רצועות בייקון, הודו, גבינה שוויצרית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 80%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט טורקיה על חיטה, סלט ביצים קארי על לחם מחיטה מלאה, ו הסלט היווני האהוב עלי עם פיתות מחיטה מלאה ביתית.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. מערבבים מיונז ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מורחים על שתי פרוסות לחם; למעלה עם יתרת הלחם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
זהב לבן בכוס עם ניחוחות של פריחת לימון ותאנה טרייה, יין זה מציע לקחת מרענן על כרם דורל. היין מותסס בביצי בטון, ומציג את המינרליות הייחודית של דורל לצד תחושת פה חלקה ועגולה. הזדקנות על השקיות בחביות נירוסטה מפתחת נוכחות חיך, פרי הדר טרי מחייה את היין. רמזים לאפרסק קיץ מדגישים את הגימור הארוך והעסיסי.