קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סלט טלה ותפוחי אדמה יווני

סלט טלה ותפוחי אדמה יווני
סלט טלה ותפוחי אדמה יווני נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. זה מנות ראשונות יש 218 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו דבש, פלחי תפוחי אדמה חדשים, מלפפון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט טלה ותפוחי אדמה יווני, סלט טלה יווני, ו המבורגרים כבש עם סלט יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים, ערבוב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מניחים תפוחי אדמה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
טפטוף עם חצי ההלבשה; לזרוק מעיל. מכסים ומקררים 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
4
מוסיפים רגל קלויה פשוטה של כבש ומרכיבים הנותרים לתערובת תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
רגל טלהרגל טלה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
5
טפטוף עם נשאר ההלבשה, ולזרוק בעדינות למעיל. מכסה סלט וצינה.

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץ זרעמלפפון קצוץ זרע57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוסות קצוץ רגל קלויה פשוטה של כבש (על1/4 כוסות קצוץ רגל קלויה פשוטה של כבש (על596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה בקירור טריזי תפוחי אדמה חדשים (כגון תפוחי אדמה פשוט)החבילה בקירור טריזי תפוחי אדמה חדשים (כגון תפוחי אדמה פשוט)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.