קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות65
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טרי-קולור עם קרקרים וקיסר

סלט טרי-קולור עם קרקרים וקיסר
סלט טרי-קולור עם קרקרים וקיסר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 401 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 6 . לך לחנות ותביא אנדיב, פרמזן, רדיקיו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. סלט טרי-קולור עם קרקרים וקיסר, סלט טרי קולור, ו סלט טרי קולור עם שומר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
כדי להפוך את ההלבשה: קוצצים ולמרוח את השום עם אנשובי ומלח עד שאתה יוצר משחה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הדבק לקערה קטנה.
3
מוסיף את החומץ, חרדל, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, רוטב חריף, והרבה פלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים היטב.
5
לטאטא בשמן זית בהדרגה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הגבינה ומקציפים שוב. הגדר את ההלבשה בצד במשך 1 שעה או יותר (אם לילה, לקרר את ההלבשה ולהביא אותו לטמפרטורת החדר על 1 שעה לפני ההגשה). עושה בערך 1 כוס. (אתה יכול לשים את כל החומרים לתוך צנצנת, לכסות בחוזקה עם מכסה ולנער כדי להתמזג. זוהי דרך מצוינת לאחסן את ההלבשה.)
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים מחבת nonstick 8 אינץ ' מעל חום בינוני.
2
מפזרים 6 כפות של הגבינה לתוך המחבת כך שהוא יוצר שכבה דקה תחרה הממלאת את תחתית המחבת. הגבינה תהיה בועה במחבת. כאשר הצד העליון של הגבינה הגיע לצבע זהב חיוור, לאחר 3 עד 4 דקות, להסיר את המחבת מהחום ולאפשר את הגבינה להתקשות במשך 1 דקה. בזהירות להפוך את הגבינה מעל עם מרית, לחזור לחום, ומבשלים עד גבינה זהובה משני הצדדים, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הקרקר ולנקז אותו על מגבות נייר לספוג כל שומן עודף. נגב את המחבת נקייה עם מגבות נייר וחזור על התהליך 5 פעמים נוספות עם הגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה גדולה לשלב את האנדיב, radicchio, ו ארוגולה.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף מספיק רוטב על החלק העליון כדי מעיל קל את העלים (ייתכן שלא צריך את כל ההלבשה). לזרוק מעיל העלים באופן שווה. מסדרים את העלים על צלחות הגשה.
6
מפזרים קצת פרמזן על כל סלט. לפצל כל קרקר ל 2 או 3 חתיכות ומקשטים את הסלטים איתם.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים