קושירגיל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סלט יווני

סלט יווני
סלט יווני הוא צמחוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 526 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל קובנל, מלפפון אירופאי, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חומץ היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המבורגרים פורטבלו גבינה כחולה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו קל בגריל תרנגולות קורניש וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי, וסלט יווני, סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני, ו סלט ירקות יווני עם ויניגרט יווני תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים ירקות, זיתים ופטרוזיליה בקערה גדולה. השאר פרוס פטה על החלק העליון של סלט.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
זיתיםזיתים
גבינת פטהגבינת פטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים שמן, חומץ ואורגנו במיכל פלסטיק קטן עם מכסה. לנער במרץ לשלב שמן וחומץ ויוצקים על סלט וגבינה. מתבלים במלח ופלפל ונותנים לסלט להשרות עד שהוא מוכן להגיש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנואורגנו
חומץחומץ
גבינהגבינה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
4
מגישים סלט עם פיתות blistered לחם וחומם על מחבת מחבת מחבת או גריל חמה.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.