קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

סלט יווני

סלט יווני
סלט יווני הוא מתכון ים תיכוני המגיש 6. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, יש בו בסה"כ : 193 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2110 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם בצל, חרדל דיז'ון, אורגנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 91%, וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט יווני הוריאטיקי (סלט יווני מסורתי של חקלאי), תרנגולות קורניש קלות בגריל וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי וסלט יווני, ו תרנגולות קורניש קלות בגריל וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי וסלט יווני.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את המלפפון, הפלפלים, העגבניות והבצל האדום בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לוויניגרט מקציפים בקערה קטנה את השום, האורגנו, החרדל, החומץ, המלח והפלפל. עדיין מקציפים, מוסיפים לאט את שמן הזית ליצירת תחליב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
אמולסיותאמולסיות
חרדלחרדל
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים את הוויניגרט על הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
ירקירק
5
מוסיפים את הפטה והזיתים וזורקים קלות. מניחים בצד למשך 30 דקות כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
זיתיםזיתים
גבינת פטהגבינת פטה
6
מגישים בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Moschofilero, Gruener Veltliner, Asyrtiko, Agiorgitiko

שרדונה, סוביניון בלאן ומושופילרו הם הבחירות המובילות שלי לסלט יווני. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. המחזורים גלדיאטור שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מחזורים גלדיאטור שרדונה
מחזורים גלדיאטור שרדונה
הארומטים באמת קופצים מהכוס. פפאיה, אפרסקים ואננס על האף עם רק רמז של אלון קלוי. נקטרינות ופירות אבן אחרים על החלק הקדמי. טעמים בשלים ועגולים של מיץ אפרסק ואננס. חומציות רכה ומרקם שופע עוטפים את הלשון לכיוון החלק האחורי של החיך.משתלב עם טעמים עשירים וקרמיים כמו צדפות בבור בלאן כתום. גם עוף אלפרדו, פטוצ ' יני פירות ים, או כל פסטה חנוקה ברוטב שמנת.