קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלט יווני פשוט

סלט יווני פשוט
המתכון סלט יווני פשוט מוכן תוך כ 20 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל lacto אובו צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאים ל-4 מנות. זה מנות ראשונות יש 418 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. 38 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך פטרוזיליה שטוחה ועלי נענע, גבינת פטה יוונית, זיתים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט יווני פשוט, שיפודי סלט יווניים פשוטים, ו סלט יווני פשוט עם ויניגרט לימון-אורגנו.

הוראות

1
מערבבים בעדינות יחד את כל החומרים מנסים לא לשבור את הפטה יותר ומתבלים עם פלפל שחור, ומלח ים אם אתה רוצה. זה נהדר מוגש עם לחם פיטה חם, גרידלי.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
שילוב של ה-2שילוב של ה-2
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש

יין מומלץ: שרדונה, Agiorgitiko, Asyrtiko, Gruener Veltliner, Moschofilero, סוביניון בלאן

סלט יווני עובד ממש טוב עם שרדונה, Agiorgitiko, ו Assyrtiko. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.